30 Temmuz 2012 Pazartesi

The Vow

Merhaba Sevgilim,

Şimdi sana neden bunu yazıyorum inan hiç bilmiyorum. Biraz önce The Vow filmini izledim biraz hüzünlendim ama ağlamadım.. Sonuçta filmde senin gibi bi orospu çocuğu oynamıyordu,yani seni hatırlatmadı adam .. Tam tersi adam kadını çok seviyordu hatta çok çok fazlaaa...hayal ettiğim sevgiyi gördüğüm içindi hüznüm..  Neyse dokundu işte film, ve biraz sana sövesim geldi.. Ama sen bana aldırma , sonuçta sende zorla sevemesin ya beni.

Birgün...

"Neden tartıştığımızı hatırlamıyorum ama sen bana kızmıştın , sonra tam yolun ortasında durdun önüme geçtin bana baktın ve sarıldın... Bana sarıldığın her anda kendimi kalbinde görüyordum.. Bunu tarif edemiyorum ama sanki sonsuz bi sevginin içindeydim ve orası kalbinin içi sanki hep ait olmak istediğim yer gibiydi. Sanki yıllardır gitmek istediğim ,aradığım ama nerede olduğunu bilmediğim evim gibiydi... "yüreğinin sıcaklığını yuvam bildim"

Gözlerimi kapattığım her an sanki o anı biraz önce yaşamışım ,sen biraz önce tam da yanıma bana bakıyormuşsun gibi ...Oysa tüm bu anıların üstünden yıllar geçti...

O kadar çok sevdim ki sonunu düşünmeden, ve seni sevdiğimi hissetiğim her an ,seni daha çok sevmek için yemin ettim..

Ve...
Seni sevdiğim o anlar dışında hiç birgünü düşünmedim ben, düşünmek istemedim.. Ne aldatıldığımı,ne terk edildiğimi,ne birşey söylemeden gidişlerini,ne sebepsiz gelişlerini,hayatımın içine edip, bi var olup bi yok olduğun ,, sana ihtiyacım olduğu anlarda hiç var olmamanı hiç ama hiç birşeyi düşünmüyorum..

Bildiğim gibi kal, hiç değişme istedim..

Bu da sadece kısa bi masaldı demek için..

Kendimi avutmak için ;
söylediğim bi şarkı,
içtiğim bi sigara,
sarıldığım bi battaniye ...

henüz seni unutmam için yeterli olamadı...

Dipsiz Not: Beni sevdiğin anları düşündüğümde aklıma gelen tek şey... "Bi adam sevdiğini söylediği bi kadına aradan bi kaç saat geçtikten sonra nasıl olurda bitti diyebilir ?"
  İşte bunun cevabını henüz bulamadım sevgilim, eğer cevabını söylemek istersen bi mektup yaz ve geri gel...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder