31 Temmuz 2012 Salı

Gitmeyeceğine söz ver göt herif ya da siktirgit

Şimdi bana güvenden bahsediyorsun ya siktir olup gidişlerine mı güveneyim sevdicegim ?

Oturmuş siktiriboktan bi resim yüzünden tartışıyoruz.. Aslında konunun içeriğini bile hatırlamıyorum.. Zaten konu resim değil. Konu onun beni sevmiyor olması ama bunu kabullenemeyip , takınısını aşk zannetmesi..

O kadar daraldım ki "Ors. Çocuğu bi sus ! Bi Siktir git ! " dememek için kendimi tutuyorum.. Neden tutuyorum onuda bilmiyorum .. Yada onun beni sevdiğine inandırmasını,,,sevdiğine inanmayı bekiyorum...

Kaçıncı vedaya hazırlık bu bilmiyorum.Artık gitmenden de korkmuyorum. Biraz kaşarlandı ayrılıklarımızı sevgilim.


Bir zamanlar yanıp tutuştuğumuz, Göklerde uçtuğumuz aşkı biri hatırlatsın bize ! yada en iyisi siktir olup gidelim bu aşktan sevgilim..

Yine yanlış bi durakta gelemeyecek olan bir otobüsü beklemek gibi bu aslında...
Yada olamaman gereken bi yerde , davetsiz misafir gibi sevimsiz bi halde ısrarla bulunmak gibi
yada buna benzer bi sürü boktan örnek gibi...

Biraz sonra bi ayrılık daha yaşanacak ,
Başka şehirlerde birileri ölecek,
Belki de biraz sonra ruhumuz son can çekişini yaşacak
Belki de hayat bulacağım
Güneş benim için doğacak bu sefer...


Dipli Not: Bencilliğime sarılıdım bu gece, sadece sev beni !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder