5 Temmuz 2011 Salı

Sonsuzluk rüyası..

  -Merhabaa..

  +Hala aydınlık içerisi..

  -Nasılsın bugün..

  +Bütün ışıkları kapattırdım, perdeler de çekildi ama içerisi hala yeterince karanlık değil...

  -İlaçlarını içmemişsin? Yine beni mi bekledin ?

  +Yooo yoo mavi renkli küçük olanları içtim..

  -Kaç kere söyledim böyle yaparsann.................


   Hatırlıyor musun ? Küçükken renkli şekerler vardı.. Bana onlardan alır mısın ? Bi de pembe balon .. Küçükken çok korkardım balonlardan ama bi o kadar da çok severdim. Korkardım çünkü ya patlarsa diye... patlar diye oynayamazdım bile öylece sönüp giderdi.

   Saat kaç ?
   Gitme vaktin geldi mi?
   Işığı kim açtı yine..Of kapatın şunu, söyle kapatsınlarrr..

  -Her yer kapalı ?

  +Hayır açık işte görmüyor musun gökyüzünü, güneş doğuyor sanki.. kuş sesleri geliyo.. Pencerede kuş mu var ?

  Kasıklarımda bi ağrı var, bi an aniden bıcak saplanıyor sanki, sonra sonraa karnım ağrıyor ve geçiyor sonra tekrar bi ağrı giriyor ve geçiyor.. tekrar tekrar.. Kalbim çok hızlı atıyor, sanki koşuyorum.. Nefes alış-verişlerim değişiyor soluk soluğa kalmış gibi derin ve hızlı...
  Başım ağrıyor, sanki.. sanki  beynimin içinde karıncalar yürüyor..

Çalan şarkıyı duyuyor musun..?  Aşık bi adamın son sözleri...

  Iımm.. çok yorgunum, gözlerim kapanıyor.Müziğin sessini mi kıstılar ? Nedn bu kadar az duyuyorum.. ?
  ışık .! ışığı kim açtı .. korkuyorumm nerdesnn elimi tut lütfen..
  Işıktan göremiyorum seni, nerdesin.?
  Birşeyler söyle sessizlik korkutuyor beni..Korkuyorumm.. kulaklarımda uğultu var duyamıyorum seni.. ışık ışık daha da parlak...


    ......







   "Kalbim değil acıyan... Bedenime hapisolmuş ruhum.."



İmza:Pofi.
Kalp kalp..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder