9 Temmuz 2011 Cumartesi

Pofi Abla Olduu..

       Kuşlar böceklr derkn sene.. neyse seneyi karıştırmayalım yaşım ortaya çıkıyr.

      Bi mayıs akşamı.. sen 14 de ben diyim 14 mayıs ben o zaman döt kadar birşeyim bütün aile toplaşmış ilgi benim üzerimde falan böyle bendeki havalar o biçim yani.. Derkn kapı çaldı ağzımda emzik tek kaşımı kaldırdım ( teee o zamanlardan başlamışım tek kaşımı kaldırmaya.. "hiç sevmem" -.^ ) bakıyorum kapıya.. 
      Leyleğn biri .!
    -  Ana o.O 
      Hacı noluyo falan derken bu torbayı bıraktı hoooob arazi tabi ... Neyse herkes bi heycan toplaşmş etrafına ay ne tatlı matlı birşey mıncıklıyorlar.. Merak ediyorum ama milletin koca kıçından birşey göremiyorum ki... Ama anladım hacı bizim papuç dama gitti yani var orada bi nane..Böle gözler benim emrah modu ama cool bi halde takılıyorum bozuntuya vermiyorum öhö möhö yok hacı kimse biplemiyo bizi dedim olmıyacak böyle bastım yaygarayı herkes dağıldı tabii.. Ohaaa ne göriym cücücüük çisemmcik.. boncuk boncuk gözlerr aha didim abla olduk iyi mi çıkarttım emziğimi verdm eline dedim.
     Bu hatun cücücüüük çisemcik artık benim kardeşim..
 Bu hatuna iyi bakın ilerde çok taş olcak..nitekim oldu da.. neyse tabi biz abla olduk havalar 2x arttı.. Küçük poficiğin aramıza katılmasıylaa..

 Öyle yani işte evlat. Bi havamı atıp gidiyim dedim öptüm ♥




İmza:Pofi..
Kalp kalp -.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder