24 Temmuz 2013 Çarşamba

Terk etmek

Bugün seni terk etmeye karar verdim sevgilim...
Nereden çıktı bu şimdi diyorsun biliyorum. Ama bende bilmiyorum nereden çıktı bu ayrılık.. Belki de çok uzun zaman önce edildi vedalar ,belki de  çok önce geldi bu ayrılık ama ben yeni gitmeye karar verdim . Bilmiyorum .. Neden gidiyorum onu da biliyorum ... Gitmeye karar verdim sadece ve gidiyorum.

Nasıl gideceğimi düşündüm . Nasıl biteceğini .. Nasıl bitireceğimi..

Dramatik mi olmalıydı ? Ya da umursamaz , hiç sevmemiş yada hayatında hiç varolmamış gibi mi yapmalıydım ? 
Sanırım,, sanırım Önce kendimden nefret etmeliyim .
 Bizi tüketmeliyim mesela diye düşündüm. Telefonu elime aldım ve rastgele birini aramaya karar verdim .. Şans işte sana denk geldi .. Bizi seninle tüketmek ? Bizi seninle okyanusların derinliğinde yaşarken imkansız geldi . Düşündüm .
Sustum.
Bi sigara içtim. 
Sonra aradım birni akşam için sözleştik , buluştuk , içtik, sarhoş olmadım ama sarhoşmuşum gibi yaptım .. ( seninle içmediğim hiç bi kadehi başkasıyla içmek hoşuma gitmedi) gece uzundu ben mutsuzdum ,karşımdaki adam şaşkın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder