18 Temmuz 2013 Perşembe

Mesaj1

Ozlemek Baska ...
Hele birde seni ozlemek cok baska.Dalip gidiyorum bazen gecenin karanligina alı koyamiyorum kendimi hayalinden.uzatinca ellerimi , anliyorum gercekleri , acida olsa bikmiyorum ama hayalini kurmaktan vazgecmiyorum ozlemekten cunku Seviyorum Seni sevdanin cok otesinde adı ASK . Sebebimin , bu kalbim her zaman senin ... Gozlerini cok ozledim Sevgilim ! Ayri kalirken hayallerin yeter sandim bana ; ama hicbir hayalini koyamadm yuregimin yanina ... Ozlemek cok baskaymis sevgilim yanlizlik sariyor icini insanin insanin ve dinmiyor icimde ki sizim yalniz dogruyu soylemek gerekirse cennet kadar Asigim o guzelim gozlerine ... Anlatamam belki simdi seni sana ama hece hece , harf harf dilimdesin sen yine damla damla almistim seni icimde ama simdi ucsuz bir okyanussun icimde sana soz sevgilim bir ömür boyu EL ELE :):)


Alıntının alıntısı sevgi sözleri , her biri dejavu hissi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder