5 Ocak 2012 Perşembe

düşlerimdeki adam...


Bir adam var düşlerimde.

Hep bu saatlerde, ay tüm hırçınlığını sergilediği,rüzgarın yapraklarla yağmurlarla dansı başladığı an’da sessizce geliyor yatağıma..

Bazen üşüyorum o da sarılıyor,sanki üşüdüğü hisseder gibi.. Sarılma diyemiyorum yada sen kimsin? Neden Dokunuyorsun bana .. Sadece üşüyorum ve o bana sarılıyor sıkıca sanki hiç kimse öyle sarılmamıştı... Hoşuma  gidiyor bazen,sıcaklığını hissediyorum ve buna huzur kadar iyi geliyor.... Gözlerimin üstünde sanki filler var,öylesine yorgunum ki tüm dünya,gerçeklik kaybolmak üzere.. Ama direniyorum ! Direniyorum çünkü o adam bana masal anlatıyor . Söylediklerinin bir kelimesini bile anlamıyorum , zaten ne anlattığı umurumda da değil ben sadece onun sessine odaklıyım.. Yumuşak,yorgun,boğuk sessine...

Parmakları avuçlarımın arasından süzülerek parmaklarıma kenetleniyor,yüzümde şaşkın bir gülümseme ve utanç... bi yerde müzik çalıyor. Bi adam Aşka ,ateşlerde yanmaya davet ediyor. Kadın Daha da fazlasını istiyor aşkı bilircesine.. bütün gece aynı şarkı ve adamla kadının boğuk sessini duyuyorum...

....
   
Aslında herkes uyuyor, aslında hiçbir yerde müzik çalmıyor ve o adamla kadın hiç var olmadı.. Sadece yanımdaki adam bana bir şeyler anlatıyor ve ben ona ne söylediğini anlamadığım halde sebepsiz aşık oluyorum...



Sabah oluyor. Uyanıyorum,Yatak boş, gitmiş.! O aptalca endişeyle doğrulup etrafa bakıyorum,,, sonra,, sonra “o hiç gelmedi ki ! O hiç gerçek olmadı ki” diyorum.. Geriye doğru bırakıyorum kendimi, bazen kafam duvara çarpıyor lanet ediyorum hissettiğim acı ya ve o sabahın gerçekliğine... Sağa sola dönüp yatağın dibine kadar girmek yorganı tepeme kadar çekmek istiyorum. O sabahlarda sonsuza kadar uyuyup uyanmamak geliyor içimden ki aslında o sabahlar da uyandığım zamanlar bunu bütün hücrelerim istiyor...Uyku tutmuyor, içimde bir burukluk geceyi bekliyorum, yine gelmesini ve bana bir şeyler anlatmasını sessini duymayı bekliyorum..



Her gün sonunda o adam yatağıma geliyor ve ben er gece sabaha kadar onu dinliyorum ne söylediğini anlamadan ve ben o adama her gece yeniden aşık oluyorum ..

Bir sabah uyandığımda yanımda olmasını umut ederek....

İmza:pofi kalp kalp öpücük (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder