1 Şubat 2011 Salı

Saat Sabahın Altısı Ve bu Son Sigaram..

Müzik Kutusundaki şarkıların hikayelerini tek tek anlatıcam demiştim... İşte İlk Yazım...


  Son bi sigara yaktım uyumadan önce..
  Bu da son düşlerim gibi.. Umutlarım gibi...
  Yanıcak ve yavaş yavaş son bulacak !

"Yorgunum gücüm tükenmiş, sesim az ellerim çaresiz, sen hiç benim gibi düştün mü..? " Aslı bu şarkıyı benim için yazmış sanki.. Her kelimesin de kayboluyorum, her kelimesinde başka bi ben, başka bi anı..


Hayat için kurduğum uzun cümelerim vardı, her satırı mutluluk...
  

    Şimdi karanlık bi oda da önümde pişmanlıklarm, paramparça olan hayallerim ve son sigaram..Hep son diyorum içtiğim sigara için.. Bu Son Bırakıcam ! Bi Daha İçmicem.. ! Bir de onun yüzünden döktüğüm gözyaşlarıma diyorum bunu... Bu son bir daha asla asla aslaaaaa...  Ama her yeni gün de yineden tekrar tekrar tekrar yapıyorum bunları..
    Nerden başlamalı ki... Son kadehi kim için kaldırmalı ki...
    -Bilmiyorum..

  Gözlerimi kapatıyorum, derin bi nefes alıyorum... bu arada 2. sigaram bu .. Bu da son bee..soonnnn... 
  Nasıl başlamıştım bu merede, nasıl bulaşmıştım ben bu işe...


heeh hatırladım..."Son 1 Sigara Daha... Bu da son :)"

  Bi zamanlar bi çocuk sevmiştim Bay Y yani Minnoş. görseniz böyle deli dolu bi aşk yaşıyoruz hergün birlikteyiz,mutluyuz falan herkes bizi konuşuyor,imreniyor ooo... film gibi herşey yani... Ve her filmdeki olduğu gibi, bi kötü adam kızla çocuğu ayırır ya... Ayırdı biri de bizi..Neden mi?  O da sözde kıza(bana)aşık'tır...
  Tam 1 hfta geçmişti ayrılığımızdan duydum ki başkası var.. İnanamadım yok arkadaş olamaz daha 1 hfta oldu bu kadar çabuk beni unutup bi başkasını bulmuş olamaz ben burda ondan bi haber beklerken o beni 1 günde silip atmış olamaz ! Hani seviyordu ? hani bensiz olamazdı ?.. yahu bu çocuk beni 1 gün görmeyince deli oluyordu özlüyordu..! yoo yoo inanmam yalandır dedim.. APTALIM !
   APTALIM.. diyorum çünkü başka bi tende beni unutmak için, gerçekten birini bulmuş.. Bi de kızı bana karşı korudu... Vay bee... daha 1 hfta öncesi beni arkadaşlarına karşı koruyamıyan çocuk 1 haftadır tanıdığı insan için benden vazgeçmeyi bırak bana karşı koruyordu...Aslan kesildi, Erkek oldu bi anda... (:
   APTAL bende o hayal kırıklığıyla oturdum sabaha kadar ağladım 1 paket sigara içtim nefesim daraldı.. tıkadım..Ölüyorum zannetim, böyle hık hıııkk gidiyorum resmen, sonra sanki bi anda, birşey oldu, geçti, kendime geldim... O an sildim gözyaşlarımı... Kızım kendine gel, sen burada ağlıyorsun o fosur fosur uyuyor değer mi? bak ölüyordun neredeyse .. hiç yapmadığın şeyi yaptın ..ki Sen sigara dumanına tahammül edemezdin... Onun yüzünden, ona olan kızgınlığından, onun yaşattığı hayal kırıklığından...
*Dedim yaa Ben APTALIM.
  
VE o günde saat Sabahın Altısıydı .. Gökhan Türkmen ~ Rüya şarkısını dinliyordum(şuan da onu dinliyorum)
 
    Önceleri çok kızıyordum Bay L "böğürtlen" beni Minnoş ile ayırdığı için belki o olmasa böyle olmazdı [Bu arada Bay L ve Bay Y arkadaşlardı Bayan S ile de Bay L Tanıştırmış Bay Y'yi öyle diyorlar bilemiyorum tabi orada çok fazla entrika var ve ben hiç birinin asıl gerçeğini bilmiyorum önceleri çok merak ediyordum da şimdii... şimdi pek umurmda değil açıkcası.. ne de olsa geçmişte kaldılar.]  Sanırım asla nasıl olacağını bilemiyeceğim bi son bu...Daha farklı bi sonu olurdu belki evet ama aynı acı olurdu eminim... Çünkü başlarken de biliyordum SONU YOKTU ve ben bile bile ateşe attım kendimi...
    Aslında ben filmlerdeki kötü adamları, kötü kadınları daha çok severim hep... Çünkü asıl sevdiği onlar da saklıdır.. Sevdiği ondan nefret etse bile pes etmeden, sevgidiğinin yanında olmak için çabalar....  
    Ve yalan değil bende Film'mdeki kötü adamı sevdim. öyle aşk falan değildi yakın bi arkadaşınızı sever gibi düşünün.....Ben Film'mdeki kötü adamı ona yaptıklarıma rağmen beni sevdiğini zannettiği için, beni mutlu etmek için yaptıkları, yapmaya çalıştıkları için sevdim, değer verdim.... O benim karşıma yanlış zamanlar da çıkan adamlardan birisi sadece...
   Malesef.... Ben minnoşa aşıktım ve mutluluğumu benden çaldığı için böğürtleni hiç affetmedim.. Ve Böğürtlen'nin yaptığı en büyük hata... Bir Başkasının mutluluğunun yıkıntılarına, mutluluğunu inşa etmeye çalışmaktı...  Şuan biten şarkı... Nilüfer~ Çok Uzaklarda ...

 Sanırım Anlamışsınızdır... Rüya şarkısı Minnoş'u... Çok Uzaklarda Şarkısı Böğürtleni hatırlatır bana...

Onların Dostluğu pamuk ipliğiydi ben o ipi koparttım ve bağlamaya çalışırken orada düğüm olup kaldım...
       Bi Zamanlar Tabi... Şimdi ipte yok düğümde...



Saat Sabahın Altısı dedik dediktee...Saat 7 oldu bee.. !

Neyse bu Son Sigaram...
 

        Son dediğim Herşey gibi...


İYİ SABAHLAR...

Şimdi bi dilek tutsam ve yanımda olsa yine
 
Dipsiz Not: Ben yapmadım ama Siz Sonların Sonunu Getirin .!
İMZA: Pofidik (:




.Kalp kalp mucuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder