15 Mart 2011 Salı

Aşk Bitti.

     Kaç gün oldu artık hatırlamıyorum açıkcası artık tın da değil içimdeki sen öldü.. Çünkü Aşk Bitti.

    Aşk Nedir?
    Gerçekten aşk nedir ? Ben bilmiyorum, hani önceden biri sorsa bilgece cevap verirdim inançlarıma göre ama şimdi görüyorum ki... Aşk değilmiş yaşamaya çalıştığım duygu.... Onca sene boyunca kendimi kandırdığım bi yanılgıymış..

Benim için aşk güvenmekmiş.. Sonsuza kadar uzaktan da olsa onu sevebilmekmiş,sevildiğini duymakmış..Onun yeşil gözlerinde kaybolup gitmekmiş..Hayatım da ilk olmasıymış..

Oysa herkes ne der.. Aşıksan adını duyduğun da yüzün kızarır,karnın ağrır....Bana hiç olmadı bunlar..Hoş benim gibi mide ağrısı çeken,mide kanseri olan ya da midesinde yara olan insanların hep midesi ağrıdığından,ilaçlarla yaşadıklarından bu aşk belirtilerini fark edemiyebilir...

Dedim ya ben hiç aşık olmamışım aslında...

      Zaten uzmanlar ne diyor "AŞK ÖLÜR" geri de sevgi,saygı,bağlılık,güven vs.. yoksa sadece acı kalır..

Hani sorsalar ister miydin aşık olmak diye.. Aşkı ölürken bittirdiğim birisiyle olacaksa neden olmasın derdim...
(Biliyorum içinizden öylesini bulursan bizi de ara diyorsunuz...Haklısınız öylesi yok.! )



Artık AŞK benim için ; Şıpsevdi sakizlarinin senelerdir gösterdiği çabadan ibaret.

  
   Bütün sakızlardaki notları biriktip sonra da öyle birisi bulmaya çalışmayın..."Aptal mısınız ? yok öyle biri dedik ya demin..." Bütün sakızlardaki notları toplayın uy1uygulayın ve uyguyabilecek bi adam / kadın bulun...

     Peki ya sen dediğinizi duyar gibiyim ...
Şuan Aşk umurum da değil tek istediğim sağlığıma kavuşmak.. Belki sonra o sakızları biriktiren bi adamla.. Neden olmasın ?





İmza :Pofi
Kalp <3



DipNot: Orjinal tek blog hesabım bu ve artık diğer twitter,face ve blog sayflrmı kpttm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder